dinsdag 28 februari 2012

parfum stash!

Vandaag wil ik met jullie mijn parfum stash delen, aangezien mijn stash nu 9 flesjes bezit!



Ik bewaar mijn parfumflesjes in een apart kastje, wat op mijn muur hangt. Zo komen ze niet in aanraking met de zon en staan ze vrij wel koel. Links in de hoek liggen nog een aantal oorbellen, maar dat hoort er natuurlijk niet bij (:


Als eerste, mijn twee favorieten, Beyoncé Heat (eau de parfum) en Heat Rush (eau de toilette). Beide ruiken ze heerlijk lang en sterk. Heat Rush is, zoals jullie misschien al weten, de 'zomer'-variant van Heat en ruikt iets zoeter en frisser maar absoluut niet minder lekker!
Beyoncé Heat - 30 ml - €22,95
Beyoncé Heat Rush - 15 ml - €13,95

Playboy play it sexy (eau de toilette) en de állereerste variant van Christina Aquilera (eau de parfum). Play it sexy is mijn laatste aankoop en ruikt heel vrouwelijk. Ik kan geuren moeilijk omschrijven, maar ik kan je wel zeggen dat hij heerlijk is hihi! De Christina Aquilera was juist mijn allereerste parfum die ik kreeg, voor kerstmis. Ik ben er heel zuinig mee en gebruik hem alleen als we gaan uiteten, geen idee waarom, maar ik vind hem speciaal.
Playboy play it sexy - 30 ml - €13,95
Christina Aquilera - 15 ml - €15,95

(oeps! beetje wazig) Oilily Papillon (eau de toilette) en Mexx (eau de toilette). Ik heb ze allebei gekregen en zou ze niet snel zelf kopen, maar alsnog wel heerlijk fris en Oilily heeft een supercute verpakking! Ik draag ze meestal als ik een rustig dagje heb. Je ruikt ze niet zo heel sterk en lang, dat is wel een nadeel.
Olily Papillon - 50 ml - €25,95
Mexx - 20 ml - de prijs van deze kon ik nergens meer vinden

En dan de laatste 3: Escada, Zwitsal (eau de cologne) en Sex in the City Love (eau de parfum). Deze heb ik bij elkaar gezet, omdat ze nog minder geparfumeerd en nog iets lichter zijn dan Oilily en Mexx. Escada is een 'niet echte' versie en heb ik gekocht op vakantie in Turkije. Ik was jarig en mocht een parfum uitzoeken. Het is een enorme fles en ruikt licht, zoet en fruitig. Alleen niet zo lang, helaas. Zwitsal ruikt, zoals je al kan raden, naar Zwitsal! Heeft geen uitleg nodig, heerlijk. Als laatste Sex in the City, de roze versie Love. Bij de Action gekocht en ruikt ook gewoon lekker (:
Escada - geen informatie over
Zwitsal - 95 ml - €17,95
Sex in the City Love - 100 ml - €3,95

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!
xoxo

2 opmerkingen: