woensdag 29 februari 2012

review: de tuinen dag & nacht creme met aloë vera


Ik was opzoek naar een nieuwe dagcrème en toen ik deze bij de Tuinen voor €7,99 zag staan en wat je ook nog als nachtcrème kon gebruiken, besloot ik hem uit te proberen.

Op de verpakking staat het  volgende:
De Tuinen 70% Aloë Vera Dag & Nacht is beschermend, verzorgend en hydraterend. Bevordert het huidherstel. Bevat groene thee. De anti-oxidanten hierin beschermen de huid tegen de schadelijke invloeden.

Het sap van de Aloë Vera is rijk aan vitaminen, verzachtend, vochtregulerend en ondersteunt het herstellend vermogen van de huid. Deze dag en nachtcrème bevat 70% Aloë Vera concentraat.


De crème zit in een harde glazen pot en er zit 50 ml in. Je hebt deze crème in heel veel varianten en ook met allerlei verschillende ingrediënten.

Het ruikt vooral fris en naar aloë vera. Prima, na mijn mening.
 Zodra ik de crème uitsmeer over mijn hand, merk je meteen dat het heel vloeibaar is, maar eigenlijk vind ik dat juist als een voordeel werken! Ik gebruik de crème namelijk vooral als ik opsta, voordat ik me ga opamaken, mijn gezichtsmake-up bewaar ik dan tot het einde en dan is de crème al ingetrokken! Het werkt verder ook best zuinig want je hebt echt niet zo veel nodig.
Al met al, vind ik deze crème zeker voor herhaling vatbaar. Ik zou wel wachten tot er een aanbieding is, want dat komt vaker voor. Ik zou deze crème een 8 geven. 

2 opmerkingen:

  1. Mijn dagcrème is bijna op, dus deze review komt als geroepen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is echt aan te raden, zeker omdat je hem ook nog als nachtcrème kunt gebruiken! (:

      Verwijderen