zaterdag 3 maart 2012

review: action zeezout body scrub

Bij de Action zag ik deze grote pot zeezout body scrub voor €1,39 staan. Ik vind scrubben zelf heel fijn en zeker nu de zomer er langzaam aankomt wil ik graag een goede scrub hebben.
Er zit 500 gram in, wat het een behoorlijke grote pot maakt. het belooft dat het alle dode huidcellen verwijderd en de huid wordt verzacht door de natuurlijke mineralen. Ik was benieuwd!
Je hebt deze pot ook nog in de geur lavendel, maar ik koos voor deze omdat ik de geur nog niet kon.

Zo zie het eruit, een grote brok vol met scrubdeeltjes. De geur is heel sterk en overheersend en persoonlijk vind ik hem niet zo lekker ruiken. Als ik de geur zo moeten omschrijven: goedkope zeep. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Zo ziet het eruit als je een klein stukje pakt. het is niet heel vast maar ook niet heel vloeibaar, wat het uiteindelijk wel een fijne structuur geeft.

Een beetje uitgewreven ..


En uiteindelijk goed gescrubt.
Ik vind het fijn spul om mee te werken, je voelt echt dat je aan het scrubben bent. De srubdeeltjes worden niet kleiner en gaan ook niet weg, dus je moet het wel afspoelen.


Zo zag mijn huid eruit na het scrubben. Een beetje rood, maar dat kan je verminderen door minder hard te scrubben. Ik heb het idee dat het een laagje achterlaat waardoor mijn huid echt wordt verzacht. De geur ruik je wel nog steeds, maar is al sterk vervaagt.

Ik vind dit echt een supergoede budgettip! Het werkt prettig en verzacht de huid. Vooral voor de zomer, om je bruinkleur langer te laten zitten. Aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten