zondag 4 maart 2012

review: pink tease eye shadow palettes

Bij de big bazar zag ik deze palettes van pink tease voor €1,49 liggen en ik was eigenlijk wel benieuwd, ze zagen er namelijk veel belovend uit.

Als eerste, het after dark eye shadow palette. Zoals je misschien kunt zien zitten er al aardige deuken in de oogschaduws. Ik heb ze dan ook al best vaak gebruikt. De structuur van de oogschduws is héel raar. Je kunt ze niet met je vinger swatchen, want dan blijft alle oogschaduw op je vinger zitten en niks geeft af. Voor het optimale pigment is het ook het beste om het met de sponsapplicator aan te brengen. Er zat in het begin ook een behoorlijke over-spray aan glitters op, die na een keer gebruik, alweer weg waren.

Aangebracht met de sponsapplicator. Ziet er goed uit toch? De pigmentatie is echt heel goed, maar dus wel echt alleen met de bijgeleverde applicator. Ik ben enthousiast!


Dan de tweede, het glitz eye shadow palette. Zoals je ziet zitten er weer aardige deuken in en zie je de over-spray aan glitters nog een beetje zitten.

De swatches vind ik er weer prima uitzien. Alleen komen de kleuren soms anders over. Zo ziet de eerste kleur, het lichtste in het palette, donkerder uit als de tweede kleur.

Op de rare structuur na, vind ik deze palettes voor €1,49 echt een prima aanrader. Je hebt 5 kleurtjes in een palette zitten, wat betekent dat je er best een aantal looks mee kunt maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten