maandag 5 maart 2012

review: MNY blush&lipgloss

MNY is het 'zusje' van Maybelline zoals jullie misschien wel weten en ligt alweer een tijdje in de winkel. Deze twee producten nam ik mee.

De blush heeft een mooie koraal achtige kleur met kleine goude shimmers die je vooral ziet als je door het licht loopt. 

Ik vind dat de blush goed is gepigmenteerd. Op de foto lijkt de blush wel nét iets rozer dan hij in werkelijkheid is. Hij neemt makkelijk product op, brengt fijn aan en blijft ook redelijk goed zitten. Als deze op is, zou ik hem zeker opnieuw kopen. Dus als je nog opzoek bent naar een koraal achtige kleur blush voor niet te veel geld, is dit een aanrader!

nummer 301 - €2,99


Ik werd eigenlijk benieuwd door de lipgloss omdat een vriendin van mij zei dat deze heel erg naar caramel rook. Ik hóud van caramel en alles wat daar op lijkt.
Toen ik hem pas kocht rook ik bijna niks. Gewoon, normaal naar lipgloss. Toen ik hem steeds vaker ging gebruiken begon ik wel langzamerhand iets te ruiken. Vanille, caramel en zoet. Lekker!
Het is dus zo, hoe vaker je hem gebruikt, hoe meer je gaat ruiken. Nu ruikt die dus echt heel lekker. Alleen als ik de dop er al vanaf haal ruik ik de geur!


Het pigment is voor een lipgloss best oke. Een roze glansje met shimmers. Hij is wel heel romig waardoor de lipgloss ook nog eens voedend is. Uiteindelijk ziet het resultaat op de lippen er wel mooi uit.
Ik was blij verrast met deze lipgloss! Hij ruikt heerlijk, is voedend en geeft uiteindelijk een mooi resultaat.

nummer 375 - €1,99

PS. Ik heb geen foto's van de blush op de wangen en de lipgloss op mijn lippen, omdat je daar het resultaat niet goed op kon zien. Sorry!

1 opmerking: